Hi almal Dis my eerste topic hier op die site.

bloemkilian

New member
Hi almal

Dis my eerste topic hier op die site. Ek het al baie gelees wat hier aan gaan en ek sien daar is mense wat baie weet en mense wat raad het en raad uit deel.....

Die lyk na n famielie wat baie erg is oor hulle hengel en ek is ook net so baie erg oor my vis vang, van dat ek kan onthou het my oorlede oupa (oud springbok hengelaar van PTA)my maar water toe gevat en maar so het ek geleer....

Ek is nou al 5 jaar in n hengel klub en het onsagbaar baie geleer en is nog steeds op die leer staduim. Daar is so baie vrae wat ek wil vra maar kom ek begin maar by no. 1....

Daar is op die rakke 50ml botteltjies en 100ml, selfde maak selfde naam, maar van die dips is loperig in die 50ml en van hulle is dukkerig in die 100ml.
Nou watter een is die beste om op die bol te sit, watter een hou die langste in die water. Dan is daar nog die spuit dips.....soos bv in die fotos.

Attachments

• Picture1.bmp
    116.1 KB · Views: 195

Psy

Sealiner
:welcomesea:

ek sal se die verskil teen die 50ml en die 100ml is maar baie min.....

dit is net 50ml

::craz::craz::craz:fbash:fbash:hyst::hyst::hyst::hyst:

bloemkilian

New member
Ha ha ha. Dankie SPY.

Dit weet ek, maar die verskil tussen die duk en dun dip....HK is daar dun en duk dips?????

Nou watter een is die beste om op die bol te sit, watter een hou die langste in die water.

christodeb

Senior Member
Dit gan baie oor persoonlike voorkeur. Baie mense verkies om 'n dunner dip te gebruik sodat die geur in die bol kan intrek. Die probleem met dit is dat mens maklik die geur kan oordoen omdat die dip in die bol intrek en dit voorkom as of daar nie baie dip op die bol is nie. Die dikker dip is veronderstel om langer bo op die bol te bly.

In die verlede toe mense nog hul hoek ase gedip het en geur op die bol gegooi het was dit 'n ander storie, toe was die dikker dips net vir die bol en die dunner dips om die hoekaas in te dip.

Enigma

Moderator
The 50cml dip is often referred to as the Muti and is the most concentrated format and leaves a scent trail from impact on the water down to the bottom. The 50ml Supercast is more expensive than the others.

The 100ml "Boldip" is thickened using one of a variety of thickeners ie Syrup, Glucose, Glycol, CMC powder, Condensed milk. It helps to form a cloud on the bottom close to the bol and is generally sweet and releases the flavour over a longer period and is also the cheapest option.

The bait sprays are concentrated and have added "thinners" to make it easier and faster to apply in the form of a fine mist which stains and flavours the top layer of the bol.

Personally I only use the Muti (50ml) and have 4 of the spray applicators....

Ant86

Sealiner
Enigma wrote:
The bait sprays are concentrated and have added "thinners" to make it easier and faster to apply in the form of a fine mist which stains and flavours the top layer of the bol.

So would you dip the hook bait in the muti and give the bol a spray or 2 ?

Naruto

Sealiner
Antjar wrote:
Enigma wrote:

So would you dip the hook bait in the muti and give the bol a spray or 2 ?
I put a few drops(or a line) of the muti(instead of the boldip) on the bomb. Very seldom dip the baits.