HARTEBEESPOORT

novice fisher

New member
Hi amal

Ek was so biekie Ifafi toe Sondag en die dam lyk beslis better, die water lyk baie beter. Wat die oord aan betref is dit baie netjies daar en het betaal R30-00 rand 'n persoon en R20-00 vir die kar per dag, ekt selfs twee keer oor die brug gery en het nie die vrot reuk gekry nie soos wat n mens altyd gekry het.

Maar een probleem was die vis het glad nie gebyt nie, is dit maar die tyd van die jaar of het ek net nie die regte aas gebruik nie, want ek moet by se niemand het die hele naweek daar gevang nie.(Enige raad) En die plek was prop vol.

:ifishin:fishn:ifishin:fishn:ifishin:fishn:ifishin:fishn:ifishin:fishn 

FRITZABU

Sealiner
Hi stem saam met Hennie ! Vis is nou besig om die bevolking weer aan tevul ! Die genettery se uitwissing te vervang .
Mos die vis se skuld dat die dam in so 'n gemors is !

Eks maar lief vir Heuning (honey glow) ,almond supreme, banana special, anys en natuurlik die stink goeters so nou en dan : Bunspice supreme, Algar en Beast al die produkte van Original . Alles gebruik ek saam stevenson floaties .

Duanejc

Senior Member
As die vis spawn probeer iets met Musk in. Ou Supercast wenk, en dit het al vir my gewerk. Ek het vroer die jaar by Ifafi gehengel, as dit in die dag warm en sonnig is gaan jy maar sukkel om die vis aan die byt te kry, gooi maar diep en laat le, maar die aand skakel Ifafi so aan dat jy nie geslaap sal kry nie. As dit bewolk en reenerig is sal jy goed doen deer die dag. Maar spawn tyd is ook n moelike tyd.