Harrebeespoort dam is 'n lekke dam

Grootseun

New member
More manne en manninne, ek het dringend hulp nodig.

Ek het die komende langnaweek plek bespreek by Seasons Eco golf resort wat baie naby aan die Hartebeespoort Dam gelee is.

Ek het nog nooit in my lewe probeer visvang by Harties nie en ken geen van die moontlike venues waarheen mens kan gaan net vir 'n day outing nie.

Kan iemand asseblief voorstel waar die beste day outing venue by Harties sal wees en moontlik help met die tipe aas wat sal werk.

Hulp sal hoog op prys gestel word.

Stywe Lyne

veemal

New member
Hi Grootseun

There are various spots at Harties,u can try Oberon, Meerhof(thou it tends to get a bit crowded at times) a good spot for the day esp with family.Ifafi another also Roos se Oord a choice.

Floaty and swd backing being a deadly combination with the sweet fruity flavours on the ball e.g banjo,tjop tjop,has been,banana and also almond.Distance u can try 60-120m.

I have also heard the big carps are on the run at harties.....

Enjoy Cheers

Grootseun

New member
Thanx for the info Veemal, have you recently fished Harties? Last I heard was that the water is so green and stinky that its no pleasure to fish it?

veemal

New member
Grootsuen with the good rains that we have had the water quality seems better than what it was in the past,I fished Oberon 2weekends ago and we had a good catch,the fish were coming out quiet deep 100+m.

Grootseun

New member
Blixem Naruto, ekke het daai thread van julle manne gelees en amper groot familie krisis veroorsaak deur aan te dring ekke wil Koppies toe gaan.

Jy sien die naweek is nou al verlede jaar deur my skoonmoeder bespreek om al die kinders en kleinkinders by mekaar te kry vir skoonpa se 85ste verjaarsdag en toe ekke nou opkom met my idee om eerder koppies toe te gaan kon jy net imagine watse tipe reaksie ek uitgelok het by die skoonfamilie.

Nodeloos om te se dat ek na omtrent 'n week se koue skouer, van die ene met die langhare in die huis, ek toe nou maar moes ingee en ontslae raak van my gedagtes om by Koppies te gaan social.

Hul weet egter ook nie op die stadium dat ek beplan om by Harties te vis nie so ek sal 'n visstokkie en katrol ongemerk moet inpak en dit Saterdag oggend 6 uur agter op die bakkie moet ontdek en dan myself oorgee aan die argument van "dit is nou toevallig"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dis nou wat 'n man moet deurgaan om 'n vissie te vang!!!!!!!!!! 

Ek is beslis met die volgende social daar!!!!!!!!!! 

Naruto

Sealiner
Grootseun wrote:
Blixem Naruto, ekke het daai thread van julle manne gelees en amper groot familie krisis veroorsaak deur aan te dring ekke wil Koppies toe gaan.

Jy sien die naweek is nou al verlede jaar deur my skoonmoeder bespreek om al die kinders en kleinkinders by mekaar te kry vir skoonpa se 85ste verjaarsdag en toe ekke nou opkom met my idee om eerder koppies toe te gaan kon jy net imagine watse tipe reaksie ek uitgelok het by die skoonfamilie.

Nodeloos om te se dat ek na omtrent 'n week se koue skouer, van die ene met die langhare in die huis, ek toe nou maar moes ingee en ontslae raak van my gedagtes om by Koppies te gaan social.

Hul weet egter ook nie op die stadium dat ek beplan om by Harties te vis nie so ek sal 'n visstokkie en katrol ongemerk moet inpak en dit Saterdag oggend 6 uur agter op die bakkie moet ontdek en dan myself oorgee aan die argument van "dit is nou toevallig"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ons sal aan jou dink as ons daai groot menere uithaal!

SHINO

Senior Member
Grootseun wrote:

it's easier to ask for forgiveness than permission...

shuraj

Sealiner
@ Veemal , did you heard the big carps are biting or did you catch them .

@ Grootseun  , i would recommend Oberon if you are going for the day.

Grootseun

New member
Thanx Shuraj, I have read some posts on Sealine regarding the spots at Harties and my biggest concern is whether I will be able to get a spot for the day if I just pitch up for a day outing on either Saturday or Sunday over the long weekend.

I understand Meerhof is normally tjok and blok, is the situation better at Oberon?

Grootseun

New member
You see, this is exactly my argument, there is no problem with space or green water at Koppies............................phook!!!!!!!

veemal

New member
@ Shuraj ,Mr I heard the big okes are on the bite

@ Grootseun try Oberon at the spot where the safari tents used to be.

Grootseun

New member
Does anybody know if one can book a spot for fishing at these places or do they all work on a first come first serve basis????

I am so gatvol with places like Island Shores being so overcrowded and some poepols taking up 3 spots for two rods a one man tent and an old Toyota Corolla, not that I have anything against a Toyota Corolla Shino ::S

Unlimited

Sealiner
janee meerhof sal VOL wees... ek dink al die plekke gaan vol wees... maar die beste oewers daar bly meerhof en dan oberon... pryse ook maar basies dieselfde... oberon het nou wel n swembad, maar daai plek is prone to have alot of busses from the townships going there over weekends for a day...

mahomedhoosein

Senior Member
they mostly go to the day visitors section. if you sit down on the left you will not see them or even hear them and can enjoy your day of fishing.