Hallo Manne! Ek gaan vir die eerste week in Apr

faniedt

Member
Hallo Manne!

Ek gaan vir die eerste week in April na Bloemhof dam (Sandveld) toe en wil weet wat julle manne dink van my strategie.

Vir voer gaan ek so 40-50kg mielies saam vat. Ek gaan so 10kg voorberei and dan vries voordat ek ry en die res sal ek by die dam voorberei gedurende die res van die week. (my vriend kom die lang naweek deur met nog mielies en hempsaad) Ek gaan meeste van die mielies crush en die res heel los, van die mielies gaan ek ook gebruik vir hoekaas. Ek wil voerballe maak wat uit mielies, hempsaad en chic chic bestaan en so paar balle na elke 5de inroei drop. Ek wil ook 2-3 blokke molasses kry, soek nog vir dit.

Ek gaan so ver regs moontlik sit. Ek 'n merker op so 150-200m (afhangend waar ek enige vis-aksie sien) sit en dan so paar meter voor dit my voerplek maak. Ek gaan my lyne in roei. Ek gaan ook 'n voerplek naby probeer maak deur te kolgooi.

Die stroppe wat ek gebruik is rietvlei en slyding rietvlei.

Vir hoekaas gaan ek floaties, mielies, degie en wurms probeer.

Geure wat gaan probeer is FX, Bunspice, Pink Sweets, Banjo en Honey Glow. Garlic en uie vir backup.

Wat dink julle manne? Was iemand onlangs daar (ek hoor die SA's was daar so week of wat terug)?

faniedt

Member
Ek het Saterdag hemp saad by WA gekry vir R25 'n sakkie (was gemerk R35), weet net nie hoeveel nie, dink dit is 1kg.

Kan nie wag om dit te gebruik nie, dit is die eerste keer wat ek dit gaan gebruik. ::S Hoop net ek prepare dit reg.

Jake the Snake

New member
Benadering kink goed.

Die SA's was by die sloep en verlatenskraal gewees....bietjie ver van sandveld af maar glo die dips wat daar gewerk hte sal maar enige ander plek werk.

Wat goed deur gekom het was die volgende

Bol - DZX/Duiwelsderk/Quatro/Peach
Hoekies - Honey floats SWD backing

Bol - PEach FX/biddulphs/garlic
hoekies - honey mielies en floats SWD backing

Try maar en laat weet

Dawyn

New member
Faniedt jy klink vir my heel georganiseerd vir jou visvang ekspedisie. Het jy al voorheen te bloemhof gehengel. Ek gan ook eeste week in April, maar was nog nooit daar nie. Is daar engige raad wat n moet is by die dam vir groot sukses. Ek gaan hoofsaaklik vir karp hengel.

faniedt

Member
Hi Dawyn :welcomesea:

Ja was al 'n paar keer daar. Gaan gewoonlik na Sandveld toe. As jy ook daar gaan moet jy so ver regs moontlik gaan, naby die brug. Ek dink van daar af moet jy probeer om 150-200 meter ingaan met jou lyne, dit is diep daar.

Jy kan die dips wat ek en Jake the Snake genoem het probeer. Enige iets fruity behoort te werk en as die wind optrek probeer garlic of 'n uie degie, ek hoor dit werk. Probeer 'n voerplek maak, maar ek het al daar gevang sonder 'n voerplek en nog steeds lekker gevang.

Wanneer gaan jy? ek gaan daar wees van die 2de tot die 9de, lekker lank.::S

Dawyn

New member
Faniedt dankie vir die terug kom, ek gan ook van die 2de tot di 8ste. Ek gan ook sandveld toe. Dankie vir die raad. Ek het nou maar lysie van dip gemaak wat ek kon raak lees. Ek het gesien jy soek n molassa bolk as jy wil kry ek vir jou 1 hier by my in die bosveld. Dan maak ons later reg. Sal vir jou langs die dan groet

faniedt

Member
Thanks ek het reggekom met die molasse blokke, sommer twee gekry. Miskien sien ek jou daar, ek tel al die dae af.

Jy het 'n ver pad om te ry, hoe laat ry jy al?

Dawyn

New member
Die bosvelder se boude jeuk ook so vir die visvang. Ek ry al 3:30 hier in Thabazimbi. Sien baie uit ek hoop vir groot sukses, vir die lang pad wat ons ry. Hoe is die Temp die tyd van die jaar. Hier by ons nog lekker warm in die dag in het al koeler nagte. Het jy enige tegniek vir baber.

Boerboel

New member
As ek jy is sal ek nie die mielies fyn maal nie maar net so voer, nadat jy dit gesoak en kook het, gooi dit net so in en dan gooi daai hele 10kg in vir 'n begin

bapsfontein

Senior Member
Dagse...Sandveld ons hengel vanaf die 16 tot 19 April die Karp SA'S daar...probeer om so naby die brug te sit as moontlik op 70m is dit so 22' diep net pasop om te ver uit te gaan dan is jy oor die rivier loop...probeer om jou voerkol so klein as moontlik te hou hengel net agter jou voerkol die grooter vis is altyd buite die voerkol die kleiner vir sal meer op die kol wees 50kg voer sal nie baie lank hoe nie as daardie visse begin vreet is dit nag jy moet volgens n voerplan voer...as jy jou lynne gaan invat met n kanoe gaan jy gatvol wees vir dit binne die eerste dag....probeer liewers die diepte bepaal en hengel in so 14 ' water in gooi afstand vir jou groter vis probeer maar n hair rig die 2-3kg klas vis is vervuil daar....maar sterkte daar...Jess