goeie more mede hengelaars   ek en een

connas

New member
goeie more mede hengelaars

ek en een van my friende gaan van frydag 9/11/12 tot 11/11/12  visvang

kan enige iemand my raadpleeg om heeltyd besig te bly om net gewig op te kry ?

en om die heele tyd vis te kan uitbring ? dink julle mense ek moet n kleinskaalse voerplek maak of moet ek maar net normaal voer met incast ?

ek wil graag my friend ook blootstel aan hengel aangesien hy nuut is in henge

wat sal julle mense voorstel moet ek doen om die naweek vir hom  onvergeetlik te kan maak ? dat as hy elke keer gaan visvang dat hy aan die naweek dink  as sy eerste keer wat hy visgevang het 

enige raad sal waardeur word

groete connas

HenryF

New member
Hi Connas

ek dink almal van ons probeer om elke hengel trip n onvergeetlike een te maak en heeldag vis te vang maar ongelukkig werk dit nie altyd so uit nie.

dit hang ook baie af van waar jy gan hengel, as jy heeldag wil vis vang en nie gepla is oor size nie sal ek Vlooikop dam voorstel  daar is miljoene klein karp(1- 2 kg) onthou kleiner karp eet in n frenzy en sal enige aas optel solank hulle kompiteer vir kos, probeer maar altyd om op die selfde kol te gooi om sodoende genoeg voer plek op te bou om die vis in jou kol te hou.

Hier is n paar tips wat vir my werk as ek vir volume vis gaan

• Hemp olie in die grondvoer[/*]
  • gooi op die selfde kol ver gooi is nie altyd alles nie[/*]
  • spoor eers die vis op voor jy begin hengel (kyk waar draai hulle)[/*]
  • gebruik aas wat jy aan glo meeste ouens het hulle eie kombinasies by wat hulle sweer soos banjo en FX[/*]
  • hierdie tyd van die jaar werk al die soet geure goed by meeste damme[/*]
  • sit 2 stokke uit met tigernuts en voer met gemaalde peanuts en supercast en vergeet van hulle jy weet nooit daar is dalk n 30 ponder in die omtrek
[/*]
 Dis maar wat vir my werk hoop dit help

laat weet ons hoe jou sessie afgeloop het

:wfish

connas

New member
2henry f

ek gaan by schweizer dam hengel ek weet wat alles werk op die spot maar daar is een probleem die verskillende aas werk nie altyd nie soms wil hulle een geur he en dan da na sommer net n ander ek het 10 verskillende deegies al daar gebruik en goeie sucksess gehaat daarmee maatr die afgelope tyd tel hulle nie meer so erg op soos van te vore nie kan dit wees dat daar nou teveel geure in die water al was dat die vis dit as gevaar klasifiseer of is di spot maar net op n goeie plek gelee met slegte byt gewoontes

ek het al 3 van my records daar gebreek maar nie elke een op die selfde aas gevang nie een op erdwurm , een op banjo deeg een op almond deeg ens volgens my is daai die beste spot by die dam wat redelik diep is en wat jy nie so erf ver moet gooi of vis te kry nie daar is van die plekke waar jy tot 200m + moet gooi om vis te kan kry en dan is die vis ok nie veel wonders nie

my profile foto sal vir jou meer n afleiding kan gee oor hoe die area lyk waar ek hengel

HenryF

New member
lyk na n mooi stuk water daai

jong as iets vir jou voorheen gewerk het dan bly daar by, daar kan baie redes wees hoekom die vis van die byt af is , onder andere dit mag wees dat hulle nog spawn en dan sukkel enige ou sy gat af om iets te vang.

ander faktore is suurstof vlakke in die water en besoedeling , wat al met my gebeur het ek het in my wysheid my stroppe ge "redesign" en dan wil hulle nie byt nie presentation van jou aas is baie belangrik.

Sterkte met die hengel post n paar pics as jy kan wil bietjie sien hoe lyj dit daar

connas

New member
@henryf

glo nie dit is die stroppe nie ek hengel net gly rietvlei
en vaaldam strop

dit is n mooi stukkie water veral na 6 in die middae dan kan jy nou baie mooi sien waar is die vis en hoe ver hulle van die kant af freet ek weet self nie eers meer wat om te doen nie ek wil nie die vis vet voer en dan vang ek niks nie maar ek wil nou ok nie die vis wegjaag dat daar niks gevang word nie tensy ek die volgende stap volg

dink jy die idee sal werk ?

maak van 2 voerplekke een op 10 m en di ander een so op 50 m nie iets spesiaals nie maar net gewone gruis met n biekie almomnd geursel en banjo geursel net om die vis te lok dan kan n mens mos tussen 10 en 50 m hengel ? DINK JY DIE IDEE SAL WERK ?

Attachments

• IMG00137-20120825-1706.jpg
    IMG00137-20120825-1706.jpg
    39.8 KB · Views: 136

HenryF

New member
mooi plek!

klink na n plan connas maar 10m klink bietjie vlak vir my as ek jy is sal ek 30m en 60m voer.

sterkte

connas

New member
@henryf

ek sal dit oor weeg maar die rede hoekom ek so flak voer is die vriend van my is nog nuut so hy kan nog nie so goed gooi en diep gooi nie diedeel self ook is lekker diep om vir ju n idee e gee as j 10 tree gee is jy al klaar heel onderwater dis n lekker diep gedeelte waar ek vang ek dink ok dis hoekom die grootes daar rond dwaal ds diep en lewer beskudding

maar ek sal my voer op 30 - 60 m maak dankie vir die advies

groete connas

JakkieLouw

New member
Conna's : Back to basics. Springwurms, plain degie en bruinbrood met custard en heuning. Geure sal ek amandel, caramel, tac, musk en honey glow gebruik.

Jy kan mielies kook en deur 'n vleismeul stoot en inwerk saam supercast. Hou daai mielies net uit die son-dit word suur!

Sterkte

Schobies

New member
connas, 10 meter is net hier voor jou, help die man deur een stok vir hom te gooi in die begin en laat hy die ander een self gooi hy gaan jou verbaas en dalk skeef maar meer as 10 m gooi. Stem saam met die ander manne gebruik wat vir jou werk en hou daarby. as jy mooi kolgooi gaan jy die vis kry.

bapsfontein

Senior Member
@ Connas 200m meter ver gooi mater dit is verskriklik....ek ken baie ouens wat kan gooi maar 200m + dit is rof mater....nie eers Loutjie of Gilbert gooi sover nie....jy is goed..

Visvang is soos om te gaan dobbel....daar is baie faktore wat n rol speel en as jy grooter vis wil teiken moet jy oorgaan na die spesie aspek van die sport dit lewer groter visse op maar dit is nie net van oorgang nie daar is sekere verantwoordelikhede wat daarmee gepaart gaan...

Net my 2c

Jess

connas

New member
@babs

ek persoonlik kan nie eers 200m haal nie dit is net n figure of speech :fbash

ek kry so tussen 90 en 105 treê

as die wind nie waai nie