Goeie Dag, Ek wil n aas boot koop en is onseker

Willie Chillie

New member
Goeie Dag,

Ek wil n aas boot koop en is onseker watse maak om te vat ..

n paar wat uit staan was die ArrowII en die Vmax aas bote,
maar ek sal self die Carp King oorweeg(in daardie prys klas), enige inligting oor die bostaande sal waardeer word, my eerste opsie was die Optimus2, maar sy prys klas is bo my vuurmaak plek op die oomblik..Ek gaan ook nie meer as 300m hengel nie, en hoeveel kg voer kan die bakkies vat ??

Baie Dankie

deisel

Sealiner
Wrong thread this is a pictures thread. Try.posting under the buy and sell section or genersl freshwater section. You will get a better response

Jamahoo

New member
Hi

Het jy toe n aas boot gekoop? Ek sit in selfde situasie. My keuses is ook tussen VMAX en Arrow. Sal graag wou weet wat jou besluit was en of jy tevrede is.

Willie Chillie

New member
Hi Jamaboo,

Ek het besluit om die heel nuutste aasboot, dink sy naam is Elite te koop wat NOS MINNAAR bou, die boot is bef#k verby, die boot gaan moontlik die beste op die mark wees, hy is bietjie duurder as die gewone aasbote maar elke sent werd, ek koop eerder eenkeer duur en weet die boot gaan hou as wat ek heeltyd moet parte ens vervang..en hyt ook lifetime warranty op die elektroniese goed en motors

Jamahoo

New member
Hi Willie

Dankie vir terugvoer. Ek stem saam met jou, eerder bietjie duurder van die begin af. Jy het nie dalk vir my kontak nommer/website vir daardie bote nie?

Groete

Willie Chillie

New member
Hier is NOS se NR, se net jyt dit by Willmar gekry,

079 295 9405..

Hy is in die OOS Rand area..hy sal jou defnitief kan help en jy sal nie sommer spyt wees nie..