Fanie

Simon Barge

New member
Hello.

I was just wondering if anyone perhaps knows what happened to Fanie? I have obviously missed something but I have not seen a post from him in months?

Fanie

Sealiner
Yes well the low louse must be hiding somewhere eh !

Thanks for checking Simon, although I would have been a lot more flattered if you were Suzen or Surette though (sorry) :D

I'm just really buzy with a bunch of things, but I'm still around. Had some important issues to take care of and things should begin to level out again soon.

kaspaas

Sealiner
Stephanus, ek gaan nog eendag net daar by jou opdaag en dan gaan ons 'n lyntjie natmaak langs jou swemdam en ons gaan laaaaaang kopstukke str$&@ praat! Dis steeds een van my voornemens. He he
::slo::slo::slo

Fanie

Sealiner
Kaspaas julle ouens praat net. Ek het nou al klomp keer biltong uitgehaal en moes op die ou ent alles alleen opvreet want jy't nie opgedaag nie.

Die vis is maar bietjie skaars hier in die swembad (ek bly aandring ons moet riwwe bou ;) ) maar ek kan altyd 'n paar meerminne huur, ek hoor die plek se naam is "call girls"... of so iets ;) Ek hoor hulle het "engele" daar so ek weet nie of hulle vlieg of swem nie.