DEON

kitefisher

Sealiner
Deon:

Aangeheg vind n paar "snaps" net om te wys dat n mens aanhoudend van strategie moet verander met die babers,Die lepeltjie staan bekend as n Trout-quiver,maar het die "goods" produce vinnig na werk by n nuwe stukkie water,waar niks anders wou werk nie,nie eens my geliefde "Slider" nie. Ook nie die spinnertjie wat die naweek gewerk het nie. 

Attachments

• DEON.JPG
    DEON.JPG
    55.1 KB · Views: 121

Ryan

Sealiner
Kite - good stuff
Looks Like you need a holiday Bru.
I too am off to Pongola next weekend to sort out tenants....It never stops huh

kitefisher

Sealiner
[color=#0066cc]Ryan[/color] wrote:
Kite - good stuff
Looks Like you need a holiday Bru.
''''I too am off to Pongola next weekend to sort out tenants....It never stops huh'''''

HA HA ,The tenant thing could become a secret code for actually going fishing.Poor you Ryan ,I know what you're going through.

@ Skaaptjop,dankie vir die mooi woorde ,maar ek het nie nog onnodige druk nodig nie, ha ha ,As ek mag vra het jou avatar vir jou sentimentele waarde.?Jy kan dit met 'n p.m beantwoord as dit privaat is. 

kitefisher

Sealiner
[color=#006600]Deon Brits [/color]wrote:
OOm Kite, gooi jy pap?

Daai lyk dan soos 'n baitrunner!

More Deon ,ek doen soveel moeite net vir jou,dan is dit wat ek kry,  gooi jy pap??:hyst::hyst:,weet jy hoe wens ek ek het iets van papgooi af geweet,dit is seker die mees wetenskaplike vorm van hengel ,en ongelukkig kon ek nooit lank genoeg op my jack sit om dit te leer nie,moet mos altyd .cast cast cast.

Die katrol is n Shimano Sahara ,rear-drag met n ingeboude fighting drag flick-switch.Lank voordat Braid "fashionable" geword het,het einste Shimano met 14lb fireline meer shads op driftbait gevang as wat goed was vir hom,noudat hy "ge-retire" is werk hy goed vir babers wanneer kondisies n ligter lyn toelaat/verg, huidige lyn is .20mm AWA-SHIMA Bass-pro lyn ,met n .33mm voorslag.

Cheers

DWB

Sealiner
hahaha,

Dankie vir die moeite!

Het maar net geleer om meer oplettend te wees innie fotos....

Probeer nog tips vang... hahaha

Ek het nou al klaar spinners gekoop.... my knaters hang aan 'n garing as my vrou uitvind

Raphi

New member
Lekker Baber, Kitefisher!!
Ek hoop dat ek 'n vis soos dit sal vang.. Een dag:wfish

Haha, Ek hoop my afrikaans is nie te sleg nie.:lol:1

kitefisher

Sealiner
As my vrou eendag my tackle,spinners en lures ingesluit verkoop vir die prys ,wat ek gesê het ek betaal het,dan gaan iemand darem self n mo%rse bargain koop.

Smaak my Ryan gaan op een van daai all-expenses-paid- undercover- Salmo- lure- testing- trips.Gaan nou seker die Mona-Lisa se niggie van n Tiervis vang.::S

kitefisher

Sealiner
[color=#006600]Raphi[/color] wrote:
Lekker Baber, Kitefisher!!
Ek hoop dat ek 'n vis soos dit sal vang.. Een dag:wfish

Haha, Ek hoop my afrikaans is nie te sleg nie.:lol:1

Thanks Raphi, As far as your Afrikaans goes it is exemplary,and I do apologise if the language-selection is inapropriate for the forum.

Fortunately ,,,like that other pastime that is nearly as nice as fishing,, fishing can be done in any language without letting something as trivial as language,tenses or spelling get in the way.  ::rofl:

Skaap Tjop

Senior Member
[color=#006600]kitefisher[/color] wrote:
As ek mag vra het jou avatar vir jou sentimentele waarde.?Jy kan dit met 'n p.m beantwoord as dit privaat is. 

Het maar groot geword met jag, en dit is seker maar die meeste jagters se droom, dit & ‘n 60” koedoe, so ek sal nie sê dit het senitmentele waarde nie maar definiteif iets wat ek wil/gaan doen eendag…

Ryan

Sealiner
I just had to rub it in as I got an PM from another sealiner saying the same thing - I pointed out the mistake to him but could not help myself in taking the piss.......LOL :fbash