Cilliers Vaaldam

Waldok

Senior Member
Lyk my almal gaan Cilliers toe die naweek vir n klub komp. Waar gaan julle sit? Huise, bote of perdekamp?

Anthony_Britt

New member
Vaaldam : Cilliers se oewer

Dip kombinasies : Almond Supreme + 24/7
Sweet Corn + Black Magic
R2K + Banjo + 24/7
Kiana + Paint + SA Poeier
Tjop-Tjop + Black Magic + SA Poeier
Tjop-Tjop + Kap-Kap

Stroppe : Rietvlei strop met M0 en M1 sinkers.

Hoek asies : Skoon floaties (hard of sag) saam skoon soet wit degies.
Vir groter vis sit net degies op hoeke of hengel degies saam backings.
Wurms as hoekaas is ‘n goeie opsie want daar is baie jong barbers om te vang.

Hengel afstand : 60 – 120 meter.

Waldok

Senior Member
Gert ons gaan aan die huise se kant wees daar in die vlak sloep, so wens my maar sterkte toe.
Ek het saterdag aan die botekant gehengel, sal n report nog opsit. Daar was nie n spesifieke afstand waarop die vis uitgekom het nie, maar ek sou se 100m is n goeie afstand. Jy kan vroeg oggend miskien n grassie optel op 80m, maar skuif hom later 120m toe. Ek weet nie hoe ver jy kan cast nie, maar my penmaat kan n stok gooi, en ons het met dieselfde hoeveelheid vis geeindig. Hy het 1 non weigher ook gehad. Maar hy het my eers verby gevat hier teen 13:00 toe ek stil begin raak het.
Gaan nou die report post

gertb

New member
Dankie Waldok. Waar het jy gesit Saterdag? Ek sukkel maar nog elke keer by Cilliers maar ek gaan voluit gaan hierdie Saterdag. Het klaar reggemaak om een stok op 120 m te sit en dan met die nader een te speel hier van 80 - 100.

skepnet

New member
hi was saterdag ook by die komp gewees het aan die huis se kant gesit ons het ons vis op yellow activator en tcp met carlic fbleeding flouts  op elke hoek geen deeg pen maat was geelsous van mg baits en fx deegie en floutie op elke hoek afstand 120m as jy verder kan gaan gaan jy meer vis kry dit het met die pen langs ons gebuer ek was pen97

Waldok

Senior Member
Ek het op pen 20 gesit aan die boot kant. Was n redelike ent van die bote af na die sloep se kant toe, ek dink pen 1 was by die bote. So kyk maar waar julle gaan pen, as julle pen 1 ook by die bote is, sal pen 20 seker op dieselfde plek min of meer wees.

Gertus

Senior Member
Waldok wrote:
Ek het op pen 20 gesit aan die boot kant. Was n redelike ent van die bote af na die sloep se kant toe, ek dink pen 1 was by die bote. So kyk maar waar julle gaan pen, as julle pen 1 ook by die bote is, sal pen 20 seker op dieselfde plek min of meer wees.

ha .. ek het my eerste proef daar gesit.. A1 getrek..
ek was lucky die wind was agter my.. het die oggend net een grassie vlak gevang.. toe die keurders my uit K*K en se ek moet verder as 80.. het ek harder gegooi. en langs die eerste boi geland.. het na paar minute 3 karpies van soe 2 kilos gekry.. gooi diep .. pos en los. TCP yellow act .. skoon geel flotie bo.. en deedie in die bal.. spuit hom met activator. en sit iets soets op soos FX.. of honey glo balldip ..

gertb

New member
Dankie Naruto, ja ek dink afstand gaan die belangrikste wees. Sal Maandag laat weet hoe het dit gegaan.