Bronkhorstspruit

tigermad

New member
Dag hengelaars en vissermanne,

Ek wil graag iets weet. Wie van julle was onlangs by een van die plekke gewees? Sal graag wil hoor wat julle opinie is en watter een julle verkies.  Het al so baie gerugte en stories gehoor van mense wat daar gaan hengel het en dat hulle beroof is.

Dan is daar ook die stories van baie gras in die water.  Ek sien ook dat watersport daar beoefen word. Is die bote en "Jetski's" nie 'n groot probleem nie. My logika sê dit moet die vis afsit.

Wil gaan kyk hoe lyk dit daar en het 2 klein kinders wat ek wil saam vat, maar is nie bereid om hulle veiligheid in gevaar te stel as daar 'n groot probleem is met diefstal nie.

Het ook op van die forums gelees van ouens wat al baie keer niks daar gevang het nie. Is daar ooit nog vis in die dam?

Enige terugvoer sal baie welkom wees!!!

wmpruis

New member
Ek het nog nooit gehoor van mense wat al daar beroof is nie. Ek mag dalk oningelig of verkeerd wees.

Ek weier om Natuur Reservaat toe te gaan want doe BOte en die vashak is so erg dat dit jou hele visvang trip spoil.

Ek het gehoor die bote by Baja is nog erger. so nee dankie.

Vandat ek laas daar was, het ek myself belowe om liewer bietjie ekstra te betaal en Vaaldam toe te ry waar jy lekkerder gaan visvang.

Wil jy 'n naweek weg gaan? Of net vir die dag?

Lerm

Member
Bronkies is weer sharp. Baie min gras. Ek het so maand terug twee Saterdae na mekaar gegaan. Ek't die eerste Saterdag so 15 karps gevang. Die Saterdag daarna so 11. Daar is wel bote maar hulle pla nie die vis nie.

As die wind waai gooi FX en Devilsfork, almond op die deeg.
As dit bloedig warm is gooi net dik FX en laat hom le, maar so diep as jy kan cast.

Al die vis was bo 1kg. Grootste so 3kg.

Ek het in die verlede baie daar gefish voor die gras 'n probleem was en het altyd goeie vangste gehad. Nooit probleme met diefstal nie. Hulle moet net weer die ablusies vir die girls op fix!!!!

Baja baie gras. Daar is beter geriewe maar fishing is moeilik. Launch my friend se boot daar vir Bass maar kan die gras tot ver in die water sien.

tigermad

New member
Dankie Lerm, waar presies by Bronkies vang jy? Ek ken glad nie daai dam nie. Sal graag vir 'n dag of so wil gaan.

Lerm

Member
As jy in kom ry jy net met grondpad tot jy die tweede pad na links kry. Jy sal sien die dam is nie baie wyd daar nie, maar as jy vroeg oggend daar aan kom op 'n wind stil dag sal jy sien hoe die groot karps daar rond speel.

Andersins ry ek verder af. Jy kry twee wilger bome voor 'n klein ablusie. Net na die twee wilger bome kry jy 'n bos riete. Die pad maak so draai om die riete. Jy sal so paar ou graf stene links van die pat kry. Dis lekker diep water daar. Oom Willie Zevenster het nou Desember met ons club comp 23 vis daar gekry. Ek hou ook van daardie spot.

Dit was 'n winderige bewolkte dag. Hy het hulle met strawberry floats gevang. Maar ja daai Oom kan maar.
 Hoop dit help.

Lerm

Member
Sorry bedoel tweede pad na regs. Die eertse een gaan na so klein area vol riete, maar dis redelik vlak daar.

tigermad

New member
Baie dankie, so ek aanvaar die plek waarvan jy praat is by die Natuurreservaat?

Ken glad nie die dam of paaie nie. Net op n kaart gekyk en soos dit vir my lyk ry jy verby Baja om by Natuurreservaat se gronde te kom.

Wat beloop die kostes om daar te vang?

Dankie

Lerm

Member
Ja dis reg. Jy ry verby Baja dan is Bronkies aan die regter kant. Groot wit bord.

As ek reg is dan is dit R20 p/pesoon en R20 p/kar per dag. En dan "n verder R20 om oor te slaap. Ons was drie mense wat twee aande oor geslaap het en dit het ons R200 gekos. As jy 'n entjie verby daai graf stene gaan is daar krag punte. Was ook altyd R20 p/dag, weet net nie of dit nog werk nie!!

Die vis daar baklei ook bietjie beter as die in die Vaaldam!!

Wanneer beplan jy om te gaan?

Ponsterjonster

New member
Hi manne! Was ook so 3 naweke gelede daar v d saterdag en aand oorgeslaap! So 15 karps tssen 500g en 2kg getrek! Dippies goed gewerk het was banjo en almond baie groen floro! En yellow activator op bol vis stil raak' o ja en het so 22 30 n mooi tekkie bek van 9.6 kg op n baba grondvoel gevang ( kuiken) hehehe!dis die snor op my profile pic. Was by natuurresservaat in rivier net voor hy breed word in dam. Veiligheid geen probleem! Baie bekostigbaar tariewe ook! Groete Steve

tigermad

New member
Baie dankie vir die terugvoer. Ek wil kyk om die naweek of volgende naweek vir so dag te gaan. Wil gaan kyk hoe dit daar is voor ek die vrou en kinders saam vat. Maar ek baie bly om te hoor dat die vis darem uitkom.

Sal julle op hoogte hou as ek gegaan het en hoe dit gegaan het.

Lekker dag en stywe lyne!

AYOBA!

Sealiner
kyk hier vir die kontoere...

http://www.streetmaps.co.za/default_home.aspx?x=28.718213333333342&y=-25.891868333333327&z=0.00125&s=m&p=0