Bass Lake Lodge PTA

XiandraeT

New member
Middag, Ons gaan die naweek bietjie by Bass Lake Lodge kamp, ek het laas week gou n draai gaan maak daar en mense dis n awesome plek. Daar is twee damme maar die "onderste dam" was hulle besig om te skrop. so al die bass is in die "boonste dam" in gegooi.

Wie was al daar? Ek is redelik nuut met die bass hengel so enige advise vir nie net daai dam nie maar ook die tyd van die jaar sal warder word.

Ek kom volgende week terug met foto's oor die naweek.

Groete

XiandraeT

New member
Dag Jakes10

Daar is twee damme, die onderste een was leeg, hulle was besig om hom skoon te maak, die boonste een het vreeslik baie gras en lelies in. Maar ja ek het seker so 8 gevang tussen so 800gr tot op so 1.5kg, needles to say ek het seker so 15 verloor in die gras.

Buiten die hengel moet ek se dit is n BAIE mooi plek, rerig iets vir almal om te doen, baie skoon, mamma was happy met geriewe en terein, kinders was heeldag besig, swem speel en en en ek was by die water, perfekte wegbreek plek vir n familie.

Groete

Jakes 10

Sealiner
Klink my julle het darem pret gehad. Is dit die Bass Lake Lodge uit op die Moloto pad? Sal graag my seuns wil vat.