. . . The nite sesions didnt give me any fish as both these were caught a day apart and mid day. . .
J JJ Pienaar Sealiner Sep 25, 2011 #1 . . . The nite sesions didnt give me any fish as both these were caught a day apart and mid day. . . Attachments 19092011839.jpg 47.3 KB · Views: 184
A atish.rowjee Senior Member Sep 25, 2011 #4 Stunning carps. That mirror carp is beautiful. Where was this?
J JJ Pienaar Sealiner Sep 25, 2011 #5 Midmar dam, caryze how addictive carp angling get's. . .loving it to bits I fish with nite hawks and every time the reel's go my heart stop's, that mirror is a beauty, would like to see it when its pushing 25kg . . . Even though small now Great fun
Midmar dam, caryze how addictive carp angling get's. . .loving it to bits I fish with nite hawks and every time the reel's go my heart stop's, that mirror is a beauty, would like to see it when its pushing 25kg . . . Even though small now Great fun
B Brakkanjan Senior Member Sep 26, 2011 #6 JJ mooi karpe daar. Ja dis baie anders as die See-Hengel wat ek wens ek meer kon beoefen. As ek volgende jaar kus toe kom sal ek jou kontak. Waarmee het jy daardie mooi vis gevang? (Aas) Groete uit die Vuildriehoek
JJ mooi karpe daar. Ja dis baie anders as die See-Hengel wat ek wens ek meer kon beoefen. As ek volgende jaar kus toe kom sal ek jou kontak. Waarmee het jy daardie mooi vis gevang? (Aas) Groete uit die Vuildriehoek
B Bruggie Sealiner Sep 27, 2011 #7 Brak, lyk my jy sukkel bietjie daai kant van die wereld??? JJ twee prag karpies daar!
J JJ Pienaar Sealiner Sep 27, 2011 #8 dankie mane, plain super cast as grond voer, ek spuit bietjie vanila essence of di mielie bom, tuitie fruity floaties op een hoek en op di ander banana flavor mielie pit. . . En di daichi dh55 mis nooit. .
dankie mane, plain super cast as grond voer, ek spuit bietjie vanila essence of di mielie bom, tuitie fruity floaties op een hoek en op di ander banana flavor mielie pit. . . En di daichi dh55 mis nooit. .
B Brakkanjan Senior Member Sep 28, 2011 #9 Bruggie! Ek sukkel die afgelope tyd lol, of dit by die see, dam of rivier is