SSEC:WC

Results:

Boskabeljou:

Kolstert - 38cm (points : 20 + (18x3) +10 = 84

Kolstert - 34cm (points : 20 + (14x3) +10 = 72

Kolstert - 41cm :)clap12NEW SSEC:WC RECORD!!!:clap12) points : 20 + (21x3) +10 = 93

White Stumpnose - 43cm (points : 25 +(18x3) +10 = 89

Total points = 338 points......well done!!!

Killer Strepie :

Kolstert - 33cm (20 + (13x3) +10) = 69 points

Hannes101:

Galjoen - 36cm not released = 10

Galjoen - 39cm (points : 35 + (4x3) +10 = 57

White Stump - 42cm (points : 25 + (17x3) +10 =86

Total Points = 153 points

***Galjoen***

Galjoen - 35.5cm (points : 35 + (0.5x3) + 10= 46.5

White Stump Nose - 44cm (points : 25 + (19x3) +10 = 92

Total points = 138.5 points

Photo's to follow....:wfish:wfish:wfish

Boskabeljou

Kolstert 41cm

New SSEC:WC Record!!!!!!!!!!!!!

:clap12:clap12:clap12:clap12

Attachments

• SDC16191.JPG
    SDC16191.JPG
    37.1 KB · Views: 79

Sailfish

Sealiner
Mooi so manne. Sien julle vang sommer die vis nou twee-twee op n slag. Lekker punte vir n voorsprong op PB se social.:clap12:clap12:clap12:wfish

EXTREMIST

Sealiner
vark steaks! gonna have to fish hard tomorrow for my bonus day! weldone guys! and especially weldone to BOSKABELKOLSTERT!!!

Strepie

Sealiner
Nice manne, ek en Visvinger het darem ook gister 'n paar galjoene byte gekry en hy het 2 gehaak. Hopelik pos hy 'n foto later. Al 2 is weer laat gaan.

Mobi Dick

Sealiner
Nice nice nice en so raak dit net al hoe meer interesant. Julle kon darem so 'n bietjie meer van die outing vertel het in plaas van net die fotos. Welgedaan aan almal van julle en nou wil ek graag die uitslae van die PB komp by hierdie punte sien.

Julle sal nou maar moet begin om druk op Kaspaas te plaas om die sertifikate te finaliseer want hier waai nou so baie rekords dat ons vir die afskop seker 'n hele pak papier sal moet gebruik om almal te druk en dit gaan so lank vat om almal uit te deel ons sal 'n heel dag social event moet reel daarvoor.

Mobi Dick wrote:
Nice nice nice en so raak dit net al hoe meer interesant. Julle kon darem so 'n bietjie meer van die outing vertel het in plaas van net die fotos. Welgedaan aan almal van julle en nou wil ek graag die uitslae van die PB komp by hierdie punte sien.

Julle sal nou maar moet begin om druk op Kaspaas te plaas om die sertifikate te finaliseer want hier waai nou so baie rekords dat ons vir die afskop seker 'n hele pak papier sal moet gebruik om almal te druk en dit gaan so lank vat om almal uit te deel ons sal 'n heel dag social event moet reel daarvoor.

Nico, hoe ken jy dan vir my.... dis onder die saltwater thread....die hele outing....lol

Cheers

:wfish:wfish:wfish

http://www.sealine.co.za/view_topic.php?id=36282&forum_id=1

Seawiid

Senior Member
Brilliant catches!!!

Seems Boskabeljou only catches on his bonus day.

Did you have your laptop at the beach and a laser printer? :hyst:

Attachments

• untitled.jpg
    untitled.jpg
    41.2 KB · Views: 59
Seawiid wrote:
Brilliant catches!!!

Seems Boskabeljou only catches on his bonus day.

Did you have your laptop at the beach and a laser printer? :hyst:

a lazer printer.....lol

No, what happened here was, Hannes caught his fish and went to meassure and take a quick pic of the fish before the release, the problem was that I had his card/number locked in my Navara/Light so he had to write down the number with a pencil and after taking the pic we couldn't see the number, so I had to put it in afterwards....sorry Hannes, my bad....:fbash:fbash

...if he had to wait for me the fish would have died already....:fswim