Spinedok wrote:
Nash het vir my hulle 2011 dvd laas week gepos, en ek moet se die alarms is nou nie die kleinste of mooiste nie, maar baie prakties, hulle spring op die goed, en dit kom niks oor nie, jy kan alles vannaf jou remote stel ens.
Die feit dat jy alles van die remote af kan stel is baie nice! Ek moet se teenoor die Atts is die Nash alarms reusagtig, maar so is meeste van die ander alarms ook!
Kaboem stem saam met jou, daar is nie beter waarde vir geld as die wariors nie, dis 'n baie betroubare alarm.
Ek is redelik genees van Delkims, het te veel stories gehoor oor Delks wat vou in die reen, ja party ouens sal gelukkig wees en nooit probleme ondervind nie, maar ek weet van 'n hele paar mense wie se Delks moeilikheid gee in die reen. Ek hou baie van die features op die Delks, dis leke "tarty", maar dit sal nie great wees om soveel vir alarms te betaal en die goed pak op in die reen nie.
Dit was die rede hoekom ek Atts gekoop het, jy kan hulle onder die water los en hul sal steeds byte aandui, dus is daar baie min wat verkeerd kan gaan. Wat my irriteer is dat jy nie die alarm se liggie in die dag kan sien nie, en elke keer as jy die alarm stamp dan gee hy 'n low battery tone. Dit raak nogal irriterend as die byt tempo hoog is en jy teen tyd hengel soos by Bloemhof.
Ek soek nou iets wat betroubaar is en "nice to have" features het soos 'n nightlite wat heeltyd aan bly in die nag soos op die Nash. Dis baie gerieflike alarms om te gebruik want jy stel als van die remote af.