Hi manne ek sukkel op die oomblik et die boilie ma

christodeb

Senior Member
Hi manne ek sukkel op die oomblik et die boilie makery.

Die wors wat uit die sausage gun uitkom is nie baie solied nie, en hy kom ook nie baie glad uit nie, wat tot gevolg het dat ek die wors met die hand moet glad rol.

My mengsel is baie basies aangesien ek voer boilies wil maak vir ons karp kompetisies. Die mengsel bestaan uit water, semolina en mieliemeel.

Kan iemand my asb raad gee om die probleem op te los.

christodeb

Senior Member
Ek sal dit probeer dankie coenie. Die idee is om die mengsel so goedkoop as moontlik te maak aangesien ons 100kg+ se boilies wil voer tydens kompetisies.

Ek gaan vanmiddag 'n mengsel maak wat 100% eier en droe bestandele bevat. As dit werk gaan ek die % eier stelselmatig minder maak om te kyk met hoe min eiers ek kan wegkom.

MadCarper

Sealiner
Ek weet nie hoeveel dit deesdae kos nie maar jy kan dalk eier poeier ook probeer, as dit goedkoper is... jy het nie baie daarvan nodig nie...

christodeb

Senior Member
Dankie Johan. Ek het navraag gedoen by een van die kos plekke in verband met poeier eier. Hopelik laat weet hulle my more.

Die soya meel wat ek kon kry kos R35 per kg. Is daar nie dalk 'n goedkoper bron vir Soya meel nie?

christodeb

Senior Member
Ek dink ek het my probleem opgelos. \die eier maak 'n groot verskil, maar my groot issue was die nozzle wat te vinnig taper. Ek dink 'n nozzle wat vir so 2cm lank dieselfde deursnit het, behoort die probleem op te los.

Enigma

Moderator
cHRISTO, YOU CAN USE YOU ORIGINAL RECIPE, JUST ADD 200GR EGG POWDER TO 1.5KG OF MIX AND THE KEY THING THAT SEEMS TO BE MISSING IS COOKING OIL.

Sorry left the caps lock on

the oil lubricates the sausage so it does not break up coming out of the nozzle

the oil also cooks of in the cooking process and it is only in a small amount 4 tablespoons per kg

If you make the feed boilies without boiling and use the oil to separate make the sausage easier to handle then it won't have an effect on the fish. Marius and I fish these like this regularly without effect

christodeb

Senior Member
Thanks Craig. I still have a lot to learn when it comes to boilie making.

How round does your boilies come out? Mine are still a bit dumbell shaped, but they throw quite far and straight with a 25mm cobra stick.

If i may ask, where do you buy the egg powder, semolina and soya flour? You can PM me if you don't want to post on the forum.

Enigma

Moderator
We get from commercial suppliers as we use about a ton of base in a quarter and egg powder up to 200kg

I'll pm you Marius's number and he can help.

The mechanised boilie roller makes the boilies unever and not completely round but I think I have sorted that out.

The machines I have 10, 12, 14, 18 and 20mm make boilies that are easily thrown with the boilie stick

Once I've\ sorted the prototype I'll let you know about a machine making nice round boilies