Hi Almal Was afgelope saterdag by kommando nek

Redro

New member
Hi Almal

Was afgelope saterdag by kommando nek vir paar uur 04:00 tot 12:00

Ongelukkig het ek geen vis gekry, teen 6:00 word bure wakker en verneem ek dat die aan die linkerkant 9kg karp gevang het Vrydag laat middag

Buurman aan regterkant se stokke het begin sing tussen 7:00 en 10:00 kry hy 6 karps almal tussen 8.5kg en 11kg

Die verbeterings aan die plek kom nou mooi aan en ek sal defnitief hulle meer ondersteun, altyd goed om te sien dat oewers vebeter want die visvangplekke raak skaars en swaar op die budget.

Groete

Redro

New member
Yes Unlimited, ek kon mal raak, natuurlik bly vir die man se part, hy het saam n vriend gehengel, hy was eenkant van die boom en het so skuins soos oewer loop gegooi en vis gekry, sy vriend aan die ander kant van boom het reguit soos ek gegooi en nie eers byt gekry, dis nou tot ek loop

Op die pic is die gelukige een met vis in rooi, ek in geel en buurman met 9kg in blou,

merk daai spot

Attachments

• Komando.jpg
    Komando.jpg
    28.3 KB · Views: 254

Unlimited

Sealiner
daai water by blou en geel is op 80m al iets soos 13m diep. ons het al 1 keer daar by rooi gesit, maar baie vas gesit wanner ons n vis aan gehad het.

ek verkies maar om meer regs te gaan hengel.

Redro

New member
Hi Veemal

Thats why I left early, the algae started at around 10:00 the morning, and the waves from the boats made it worst, at least I saw some nice carp before that. How do you guys fish when the sludge start, is there any tips as I took 2 lines in with the bait boat and when pulled in spend about 15 min per rod to get them out, dont see how one can land any fish if it gets like that

shuraj

Sealiner
Veemal

Please read carefully next time ;);)

Hi Redro

We use Wind penne to keep the lines above the algae .

shuraj

Sealiner
@mr Veemal

will show you on saturday :spite:spite

It is long stands that is place in the water as far as possible to keep th elines above the algaveand grass if needed.

It is also used in extremely windy conditions to keep eh line straight .

Redro

New member
agree Unlimited, usually fish Friday nights until about 11:00 next mornings, this weekend's weather looks bad doesn't matter day/n

Redro

New member
Hi Almal

lees nou net op komandonek se facebook visitors, die man waaroor ek ge-post het 5 karpe van oor 10kg gevang en dit nie weer daar release nie, glo bad met water gehad en hulle na sy plaasdam geneem, wat dink julle hengelaars hiervan, dit is teen die oord se reels om karp oor 6kg te verwyder