Hello guys..here are the things i will be talking

Koper

Senior Member
The bar has been set:

[flash=425,344]http://www.youtube.com/v/gm1c9hEmYlE&hl=en&fs=1[/flash]

KLIPVIS

Sealiner
Leerfish you have the guys soaking wet at the moment , please put up that video we would love to see it in slow mo so we can take notes.

Leka

KLIPVIS

Sealiner
seems he only cums out at night this fella ! I guess his explanations will make sense to the starter anglers.

I cant wait for episode 2 , " the ins and outs of catching big cob where nobody else can 300m behind the backline "

yes please

KLIPVIS

Sealiner
breads hy moes bietjie terughou paar dae terug toe die NW gewaai het anders was hy oor die eiland , hy gebruik nou glo n pluimbal pluim as parachute om sy afstand op 342m te hou.Well sy spotting scope gaan net tot 320m so hy wil nie te baie bylas nie.O Lord its hard to be humble.

heheheheeheh Leervis jy gee gooie advise moenie ophou nie , ons trek net jou been.

ps hoekom noem chuck norris jou " deepsea " ?

Stapies

Sealiner
Damn... Toe die vraag van family oor Henning in kom toe lag ek amper my vrek...jammer!!!

Ek hoop die manne gee jou kans en dat jy darm iets op sealine try doen om te help... Miskien moet jy die ys breek en fotos post oor wat jy al gevang het dat die manne kan sien jy ken van?

Dan volg jy met 'n video wat henning se cast kort maak(as iemand kan). Ek wardeer die feit jy try help en sien uit na die video.

KLIPVIS

Sealiner
Stapies onthou om jou essay oor " strand etiket " te publiseer ! heeheheheheheh grap sommer net , maar dit was nogal snaaks.

hosja los bietjie geelstert oor vir ons ook.

boepens

Sealiner
Busy editing the video as the flight time of the sinker is making it too long. Tryna keep it under 5min. :SSS:SSS

Dillon

Sealiner
MASTERBAIT wrote:
Andre are you serious.You are the same guy the metro police klaped dik for fishing off the bridge at sandvlei about a year ago.Buddy if i was you,i would forget about giving casting lessons.I still think this is some kind of joke.

For real? LOL its a wonder he didn't reply to this.

Lofty

Senior Member
Julle is lelik met die man,hy het almal op "ignore member " gesit dis hoekom hy geen vrae antwoord nie....hy sien dit nie