Ek het die afgelope tyd die Awa-Shima .40mm lyn ge

Brakkanjan

Senior Member
Ek het die afgelope tyd die Awa-Shima .40mm lyn gebruik as Leader en moet se dat dit 'n flippen sterk lyn is en baie abraision kan hanteer.   Ek het dit begin gebruik as my stroppe se skaglyn (My stroppe is baie min so ek bou nou weer).

Ek glo ek gaan minder stroppe verloor, as ek haak en die 7 LBS XX hoeklyn (Groen) breek behoort en steeds my sinker uit te kry.  

Hierdie Awa-Shim lyn het 'n breekkrag van 20.5 KG. Is daar iemand wat soortgelyke stroppe bou en wat is jou ondervinding?  

Ook het ek begin om die klein barrel Swivels te gebruik, iemand het my meegedeel dat hulle sterker is as die gewone swivels. Ek gebruik nou barrel swivels op my hoeklyne.

Attachments

• S5002030.JPG
    S5002030.JPG
    30 KB · Views: 586

PI

Senior Member
Ek gebruik maar nogsteeds die XX se lyne vir my stroppe, Ek dink my skaglyn is so 12kg en 3.18kg vir die hooklinks. Ek gebruik nommer 10 swivels en het nog nie probleme gehaad daarmee nie.
Laat ons asb weet wat jy findings is met die kleiner swivels.

whizza

New member
ek gebruik ook die ion lyn maar die cammo tiepe en ek gebruik braid as 'n trace lyn, dit is 'n baie sterk kombinasie
ek het een keer 'n groot vis weg probeer hou van bome in die water af en die braid het ingegee voor die hooflyn(hooflyn ion 9.8kg braid 11kg)
die ion lyn het 'n baie goeie rek vermoe en alhoewel dit duurder is hou dit baie lank, waar die kort stukkie braid glad nie rek vermoe het nie
ek het nog nooit 'n swivel gehad wat gebreek het voor die lyn nie en glo nie dit maak eintlik 'n verskil wat se tiepe 'n mens gebruik nie