Dag se. Wil biekie by julle weet, is dit die mo

Daniel9

New member
Dag se.

Wil biekie by julle weet, is dit die moeite werd om n kolstert live te slide vir Bronzies en of n kabeljou ook n kolstert sal optel?
My eerste bekomernis is dat n kolstert nie die sterkste swemmer is nie, so vraag 2 is, is daar iemand wat al n groot kolstert geslide het en het julle al sukses gehad daarmee?

Ek gaan Terrace baai toe en daar is baie en groot kolsterte.

Daniel9

New member
Ja nee sal net groot kolsterte slide, ek is bang dat die live bait maklik sal verdrink as hy nie groot genoeg is nie. Maar dink julle kabeljou sal prooi op kolstert want da is harders skaars en mens mag nie gooi net gebruik in Namibie nie.

So enigste live bait opsie is dan kolstert vir bronzies en of dalk n maat kabeljou.

Wat het julle al op lewendige kolstert op slide gevang?

Daniel, jong in die algemeen is Nam se kabbeljou kleiner as SA se kabbeljou. Hulle raak nie sommer groter as 25kg nie. Kabbeljou smaak n lewendigge kolstert ek is net bang hy is te groot om hom in sy bek te kry.
Konstert is sterk swemmers , oor die algemeen bly hulle lekker lank lewendig aan die hoek.
Vir bornzies kan jy as jy n klein spottie vang hom ook glei. Hy moet net nie te groot wees nie want anders wil jy net klippe toe met jou slide.

Daniel9

New member
Ekt gewonder of ek n spotty moet slide of nie, maar jyt nou my vraag beantwoord dankie. Ek is defnitief nog nie gerig vir n groot spotty vir n swimbait nie, so sal maar n klein ene slide. Ekt so 2 jaar terug n artikel gelees wat trophy geskryf het oor bronzies in nam en hoe hy hulle pakslae gegee het met live kabeljou opi slide, hy het ook dan die kabeljou se stert afgesny en so geslide. Ma dis maar n catch 22 met net een wettige stok in die water as mens buide kabeljou en bronzies target. Sal maar myself moet toespits op net een spesie op n slag. Dink jy n live bait of gewone mackeral slide sal meer produktief wees? Soos wat ek kan agterkom en van die kere wat ek al daar gevang het, is dat min namibiers gebruik live bait daar in daai geweste.